.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جاي خالي صمصامي در مراسم توديع خود

ظاهراً قرار نيست مراسم توديع و معارفه ها در دولت نهم بدون حاشيه برگزار شود.
در حالي که ديروز قرار بود مراسم توديع حسين صمصامي و معارفه شمس الدين حسيني در وزارت اقتصاد با حضور محمود احمدي نژاد برگزار شود صمصامي حاضر به شرکت در اين نشست نشد تا براي دومين بار جلسه توديع و معارفه وزير اقتصاد دولت نهم با حاشيه همراه باشد.بار اول سخنان افشاگرانه دانش جعفري عليه رئيس جمهور و عملکرد دولت، مراسم توديع و معارفه را در صدر اخبار قرار داد و ديگر بار حسين صمصامي با شرکت نکردن در مراسم توديع تلاش کرد به اين شکل نارضايتي خود را از مکانيسم انتخاب مديران در دولت نهم نشان دهد.
هرچند محمود احمدي نژاد ترافيک را دليل نيامدن صمصامي اعلام کرد اما گفته مي شود صمصامي در مسافرت بوده و به رغم آنکه يک روز قبل برگزاري مراسم به اطلاع وي رسيده او حاضر به شرکت در مراسم نشده است.
گفته مي شود پس از اختلاف هاي پيش آمده ميان صمصامي و مظاهري او در نامه يي به احمدي نژاد با تشريح وظايف اين دو دستگاه به احمدي نژاد پيشنهاد مي کند براي تصدي بانک مرکزي و وزارت اقتصاد دو فرد هماهنگ انتخاب کند. صمصامي در اين نامه به سهم خود ابراز آمادگي مي کند براي هماهنگي بيشتر حاضر است از مقام وزارت چشم پوشي کند.
ظاهراً تعارف صمصامي به معرفي شمس الدين حسيني به مجلس منجر مي شود؛ اقدامي که به نظر مي رسد براي صمصامي سنگين مي آيد و با شرکت نکردن در مراسم توديع آن را علني مي کند./اعتماد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.154 seconds.